RETOURBELEID

LET OP: WIJ BIEDEN GEEN GRATIS RETOURZENDINGEN, KOSTEN ZIJN VAN TOEPASSING.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren? Ja, dat is mogelijk. Als u niet tevreden bent met de artikelen die u heeft besteld, kunt u deze binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. De bestelling moet echter aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • De bestelling bevat nog steeds alle originele onderdelen en componenten, en de verpakking is intact zoals bij ontvangst.
  • Normaal gebruik van het product is zichtbaar, schade door onzorgvuldige behandeling is uitgesloten.
  • Producten waarbij hygiëne belangrijk is, zijn grondig gereinigd voordat het retourproces wordt gestart.
  • Het product is direct bij ontvangst defect bevonden.
  • Wij behouden ons het recht voor om verzendkosten in rekening te brengen bij de klant.

Een retour wordt binnen 7 werkdagen verwerkt. Als aan de voorwaarden is voldaan, wordt de retour officieel bevestigd binnen deze periode. *Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als we vermoeden dat de artikelen zijn gebruikt of beschadigd zonder onze fout.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? Als uw bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, volgt u de onderstaande stappen om het retourproces te starten:

Stuur een e-mail naar: info@vanderzeemode.nl

Zorg ervoor dat de e-mail de volgende informatie bevat: Bestelnummer, reden van het retourverzoek, foto van het product in geval van schade, voor- en achternaam van de klant, adres van de klant.

Wij nemen dan contact met u op en geven u het retouradres. Stuur de retour nooit naar de afzender; wij sturen u het juiste adres nadat u ons heeft geïnformeerd. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren van het product.

HERROEPINGSRECHT

De consument heeft een herroepingsrecht volgens de volgende bepaling als de consument een natuurlijke persoon is die een juridische transactie aangaat voor doeleinden die niet hoofdzakelijk verband houden met zijn commerciële of professionele activiteit:

A. ANNULERINGSVOORWAARDEN

Herroepingsrecht

De annuleringsperiode is 30 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde, die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of geaccepteerd. Aangezien wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen direct verwerkt zodra ze zijn geplaatst. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken tot aan levering, dus een terugbetaling is niet mogelijk bij ontvangst van de goederen. Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Van Der Zee Mode) op de hoogte brengen van uw besluit om zich terug te trekken uit deze overeenkomst via een duidelijke verklaring (bijv. per e-mail). De herroeping is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten van het retourneren van de goederen zijn voor rekening van de koper.

Record voor zendingen onderweg
Aangezien onze goederen uit Azië worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn waarover we geen controle hebben. Als de goederen al onderweg naar u zijn, is annulering niet mogelijk. Wacht alstublieft tot u de goederen heeft ontvangen en stuur ze dan naar ons terug. U kunt ons natuurlijk vooraf informeren over uw annulering. Om u de snelst mogelijke retour te garanderen, vragen we u ons een verzendbevestiging te sturen.

Gevolgen van herroeping
Als u zich terugtrekt uit deze overeenkomst, moeten wij alle betalingen die we van u hebben ontvangen terugbetalen, met uitzondering van de leveringskosten (met uitzondering van extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u een andere leveringswijze heeft gekozen dan de goedkoopste standaardlevering die door ons wordt aangeboden), onmiddellijk en uiterlijk binnen veertien dagen na de dag waarop we de kennisgeving van uw terugtrekking uit deze overeenkomst en ontvangst van de goederen hebben ontvangen. Voor deze terugbetaling gebruiken we dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt voor de oorspronkelijke transactie, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval zullen kosten in rekening worden gebracht voor deze terugbetaling.

** ALLE RETOUREN WORDEN NAAR ONS CENTRALE WARENHUIS IN AZIË GESTUURD OP KOSTEN VAN DE KLANT.